Про затвердження Положення про Всеукраїнську дитячо–юнацьку військово–патріотичну гру „Сокіл” („Джура”)
Посібник по організації гри "Джура"
Про День Українського козацтва
Джура в Грушівській ОТГ 2018 р. (2 місце)
Захід в нашій школі до дня українского козацтва та захисника України (2018 р.)
Про День Українського козацтва
День козацтва і захисника України (2020)
Акція "Дякую Захисникам"
День українського козацтва (2018 р.)
Джура в Грушівській ОТГ 2018 р. (2 місце)
Джура (2019 р.)
Навчально-польові збори
(стрільби в м.Кривий Ріг)
До дня Захисника України, був проведений урок-реквієм
для учнів 8-11 класів (2019 р.)
Мета заходу:
· розширити знання учнів про життя запорозького козацтва, виховувати повагу до героїки наших предків, сприяти патріотичному вихованню, баченню своєї особистості як частки великого українського народу;
· сприяти розвитку загальної витривалості, спритності, швидкості, виховувати почуття гідності, колективізму.
Тип заходу: спортивно-інтелектуальна гра-змагання (тренувальний табір)
Обладнання: спортивне знаряддя: обручі, м’ячі, листи паперу, ручки, шляпи, український національний одяг, музичний програвач.
Форми роботи: колективна, групова.
Учасники змагань: учні 5-9 класу.
Форма одягу: спортивна.
(Команди підбирають назву, емблему, привітання. Кожний конкурс оцінюється за визначеною кількістю балів)
Хід заходу
Ведуча: У світлий день Покрови Пречистої Богородиці, яка українцями завжди вважалася заступницею і покровителькою відзначається національне свято – День козацтва. Ця традиція належно підкреслює велике історичне значення козацтва в боротьбі за утвердження української державності та суттєвий внесок у сучасний процес державотворення.
Козаччина завжди була однією з найяскравіших сторінок української історії, на славних прикладах якої виховувалося почуття національної самоповаги багатьох поколінь українців. Козацтво – звитяжна історія і велика гордість нашого народу, душа України, її надія і оберіг.
Тож щиросердно зичимо всім козацького здоров’я, невичерпної енергії і пориву, наснаги у відродженні кращих національних традицій, плідної праці на благо народу, задля світової слави України.
Ми раді вітати вас на нашому святі! Сьогодні, вшановуючи пам'ять славних козаків і гідних синів України, ми доведемо, що ми нащадки, гідні своїх славних предків.
А чи готові присутні на нашому святі нащадки славних козаків показати свої знання з історії козацтва та продемонструвати фізичну міць та силу?
Відповідь дітей: так
Привітання команд-учасниць
Ведучий І: А, зараз, давайте привітаємо наших козаків. (Звучить «Козацький бойовий марш»).
Кожен клас оголошує свою команду та девіз.
Ведуча: Слава про волелюбних козаків – запорожців линула широким світом. Сьогодні ми, проведемо змагання між козаками класів і подивимось, хто ж вийде переможцем. Але це згодом. А зараз кожна команда покаже звичай або обряд козаків.
1 КОНКУРС ОТАМАНІВ.
За 5 хвилин записати імена відомих гетьманів України за часів Козаччини.
2. КОНКУРС «КОЗАЦЬКА КМІТЛИВІСТЬ».
· Кого називали козаком? (Вільну людину).
· Хто стояв на чолі козацького війська? (Гетьман).
· Як називали хати, в яких жили козаки? (Курінь).
· Що таке Січ? (Відгороджений, відсічений острів)
· Якою мовою користувалися козаки? (Слов’янською)
· Який вчинок козака заслуговував на ганебну смерть? (Зрада побратимів-козаків і Батьківщині)
· Де розташовувались козацькі табори? (Запорізька Січ).
· Про яку деталь козацького вбрання казали: «Широкі, як Чорне море». (Шаровари).
· Як називалась козацька зачіска? (Оселедець).
· З ким вели війни козаки за незалежність? ( З Туреччиною, Польщею).
· Які імена козацьких гетьманів вам відомі? (Богдан Хмельницький, Іван Мазепа, Петро Полуботок…)
· А чи знаєте ви ім`я дивовижного гетьмана – силача, який легко міг зламати руками підкову? (Іван Підкова).
· Що таке булава? (Кулясте потовщення на кінці палиці, символ влади кошового отамана)
· Як називали козацький човен завдовжки близько 20 м? (Чайка)
· Звідки прийшло слово «козак»? (Зі сходу)
· Хто становив основу козацьких полків? (Піхота)
· Який стан посідав привілейоване становище в Гетьманщині? (Козаки)
3 Конкурс “Аси піднебесся”
Ваше завдання змайструвати з паперу літачки (на кожного учасника команди) і по каманді по два гравці (по 1 з кожної команди) запускають літачки. Чий літачок залетить далі – отримує 2 бали, другий – 1 бал. І доки всі гравці команди запустять свій літачок.
4 Конкурс «Пригадай»
Ведучий починає говорити прислів’я або приказку, а команди повинні закінчити її.
· Багато снігу —…(багато хлібу)
· Без труда…(нема плода)
· Більше діла,…(менше слів)
· Гарна птиця пером, а…(чоловік розумом)
· Дім без книги — день…(без сонця)
· Що посієш, те… (пожнеш)
· Життя прожити — не… (поле перейти)
· З книгою жити — з… (добром дружити)
· Книга — твій друг, без неї… (як без рук)
· Маленька праця краща за… (велике безділля)
5 КОНКУРС «ХТО КОГО ПЕРЕТАНЦЮЄ».
Козацький танець був не просто танцем для душі. Це були спеціальні акробатичні вправи, які допомагали козаку навіть у бою.
Козак, як вихор, міг із шаблею в руках, вистрибуючи, виконувати спеціальні елементи танцю. Самі вороги говорили, що важко битися з козаком, в якого вселився ніби сам біс. Це козаку допомагав танок. Отож, спробуйте і ви свої сили в танці. Умови конкурсу: беруть участь учасники команд. Хто довше танцюватиме навприсядки, той – переможець.
Козацький танець був не просто танцем для душі. Це були спеціальні акробатичні вправи, які допомагали козаку навіть у бою.
Козак, як вихор, міг із шаблею в руках, вистрибуючи, виконувати спеціальні елементи танцю. Самі вороги говорили, що важко битися з козаком, в якого вселився ніби сам біс. Це козаку допомагав танок. Отож, спробуйте і ви свої сили в танці. Умови конкурсу: беруть участь учасники команд. Хто довше танцюватиме навприсядки, той – переможець.
6 Конкурс «Соколине око»
На відстані 6 метрів стоїть відерце, кожен учень з лінії старта має попасти м’ячем в відерце. Хто попаде найбільше разів, той і переможе.
7 Конкурс «Вершники»
Щоб мужньо боронити свій народ, свою рідну неньку – Україну, вести козаків на боротьбу, необхідно бути вправними вершниками. Тож, перший конкурс – «Вершники». Учень має стримувати поміж ніг м’яча-коня, у руках – палицю шаблю. Потрібно дострибати до стійки, обійти її, повернутися назад та передати естафету товаришеві по куреню.
8 Конкурс «Спритність»
Учасники мають по черзі пройти смугу перешкод. Ведучий конкурсу має для кожного учасника, який проходить смугу перешкод засікти час на старті та зупинити час на фініші. В якого учня буде найменший час, за який він подолав смугу перешкод, той і отримує перемогу.
9 «Біг через гімнастичне кільце» (Кожен член команди повинен пробігти дистанцію до гімнастичного кільця і пролізти через нього, повернутися назад та передають естафету іншому члену команди. Переможе той учень в якого буде найменший час.
10 Конкурс «Перенесення вареника в ложці»
Учасники переносять тенісний м’ячик в ложці, оббігаючи фішку повертаються назад до команди та передають естафету іншому гравцеві.
11 Конкурс «Веселий козак»
Кожному учневі даєть аркуш паперу та ручка. За 1 хвилину кожен учасник повинен намалювати козака. У кого з учасників вийде кращий козак, той і перемагає.
12 Конкурс «Сила»
Учасники команди займають положення упор лежачи та за сигналом ведучого починають згинання та розгинання рук. Учасник, який найбільше відіжмиться – перемагає.
Підведення підсумків. Куліш. Козацькі пісні
ВЕДУЧА: Ось і закінчилися змагання. Наші команди показали, що вони – гідні нащадки славного козацького роду, справжні козаки.
Навчайтеся бути здоровими! І навчайте цього інших людей, що оточують вас.
Успіхів вам і здоров`я!
Успіхів вам і здоров`я!
Комментариев нет:
Отправить комментарий